tirsdag 11. desember 2012

Aiaiai....Rauk utpå igjen...!

Garnlageret har no blitt så stort at eg har tatt i bruk dei øverste hyllene i reolen til ungene på leikerommet, -ut med leiker og inn med garn. Og notert meg dyrt og hellig at no skal det STRIKKES og ikkje KJØPES. Jaaaaaaaaada. Heilt til eg sprakk (har nemlig hatt sjølvpålagt blogg-nekt då det både tar veldig mykje tid for det er jo så mykje flott, og blir fort dyrt for en blir så inspirert) og jo berre va NØDT å sikre meg garn til alt eg hadde lyst å lage...sant..?? Så då va det å snike seg inn på todamer og bestille (endå....) meir....hjelper jo at det er 25% på alpakka fra drops for tida og..! Over 80 nøster (litt sånn grøss/jippi) så no kjeme hyllene mine til å sjå endå værre ut enn det here..

 
Massse i nepal som eg har store og mange planer for til tross for at eg aldri har strikka i det før, og endel påfylling av babyalpakka silk. Masse planer der og......så får eg sjå kor eg skal finne tida hen etterkvart..!

Lite strikking i kveld då det blir tidlig køying, -skal snu til nattskift siste veka så då e det opp kl 03 så eg blir trøtt nok i morra til å få sove litt mellom 15 og 23, til eg skal på. Og når en endelig har litt tid og har funne roen, savner en gjerne litt å kose seg med, sukk... Får trøste meg med synet enn so lenge :o)
 
 
Får håpe morradagen- og natta kjeme med bedre vær enn det som har vore her siste dagane, -men ser no i det minste ganske greit når bygene kjeme over havet så en får finne seg ly, om det er mulig :o)
 
 
~ Lykkelita ~
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar