torsdag 13. desember 2012

julegavestrikkingavbrekk

Møtte litt veggen med julegavene, så måtte nett få nåke anna på pinnane. Hadde endel alpakka liggande i en støvrosa farge, og kom over DSA sin "air" i så godt som lik..! Så då fekk eg den pusefølelsen over pulsvarmerene som eg ønskte :o) Mønsteret er Drops sitt, -strikker på 2,5 og tok en mønsterrapport på det tynnaste av håndleddet på P 2 så den skal sitte sikkelig. Skulle egentlig strikke denne men ikkje kul om eg fikk hullene på bein rekke...Hadde gjort seg om nåken hadde erfaringer med dette mønsteret..! Etter tre opprekkinger gav eg opp og fant et anna :o)

 
Og skal man 14 dager i havet uten garnbutikk eller postkontor må man pakke med seg ei _skikkelig_ håndarbeidsveske....eller bag, som i tilfellet her :o) Været kan fort snu om når en skal heim, og så blir det nesten ei veke ekstra. Då e det greit å ha med seg _rikelig_ så en har nåke å få fustrasjonen ut på...må i allefall prøve å unngå strikke-døtid  ;o)

 
Ellers har tytto snudd over på nattskift, og skal gå det siste veka. Dermed er det mørkt når eg legger meg, og mørkt når eg står opp, så passer bra med et bilde av ka eg går glipp av :o)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar