onsdag 30. januar 2013

Ny offshoretur....

Er nok en gang på plass i havet, -dinna gangen på en planlagt tre-vekerstur. Og det er akkuratt så lenge som det høyres ut som. Men av og til må man trå til, så då e det berre å pakke tråd og pinner for so lenge, og begynne å telle dager :o) Dinna turens håndarbeidskurv ser slik ut, -ikkje det at tråden blir strikka opp, men det e viktig å ha med fleire alternativer alt ettersom ka en har lyst å strikke og ka som dukker opp! Er jo så utrulig mykje flott på blogger rundtom at hadde en laga ei liste over alt en hadde lyst å lage hadde en stort sett ikkje fått tid til anna enn å skrive... :)
No datt det oppi både drops alpakka og silkeull, isager alpakka, abuelita til en sommerkjole til prinsessa, mohair og både Air og Sky fra DSA. Skal i allefall strikke nåke pulsvarmera, så tar vi det derfra :)

 
Dette skal bli en gave va planen, -mønster fra PT og strikka i alpakka på p 2,5 i en sart sjøgrønn farge eg har virkelig begynnt å få sansen for. Spørs om det ikkje blir nåke til undertegnede og etterkvart i denne fargen!  Har berre fått strikka litt over en på ei veke, -men har jo stort sett jobba 16t dag sia eg kom ut så seier seg sjøl det blir lite tid til overs. Men neste vekene ser bedre ut mtp. overtid, så håper eg får gjort litt meir då etterkvert :)


Pulsvarmerane fra sist tur er ferdige, -synes mønsteret vart litt for skjult ettersom eg la inn en tråd mohair som tetta litt vel mykje. Strikka og på en halvpinne mindre då eg lika dei litt stram i fisken, men spørs om eg ikkje må gi etter på enten stramheten eller mohairen neste gang....

 
Turen begynnte bra, men dei siste dagane har det vore skikkelig ruskevær. Men i går kom det et solgløtt innimellom vindkasta, -Snorre A var den heldige denne dagen som "fekk sjå lyset". Ellers preger 12m bølger og vind mellom 50 og 70 knop kvardagen og minner oss på vi fortsatt er i vinterhalvåret.... (63 er orkan)
 
 
 
Men som alltid passer Ole Brum på meg, -denne fikk eg til jul av ungane for et år sia. Dei gikk sjøl inn på butikken og I ENIGHET fant at dinna måtte eg ha her ute. Berre det at dei for en gangs skyld fant nåke i lag, og var enige med en gang, gjere jo den here til nåke heilt spesielt ;o)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar