onsdag 23. januar 2013

Tid for hjerter...!

Etter alpakkasalget drops kjørte før jul har eg X-antall kilo med garn som berre venter på å bli nåke fint (kjeme aldri til å innrømme kor mange det vart....). Prosjekta står i kø, unger det skal strikkes til blir snart født, -og ka gjere eg...? Synes synd på hasselen min i gangen som vart så ensformig når alt det røde julestæsjet vart tatt bort, at eg heiv meg over hjertestrikking....!! Av alle ting....!


 
 

 
I søkk og kav, farger og trådkvaliteter. Oppskrift fra boka "med hjerte for strikk". Bildet viser berre nåken få (det grå med diamantane på er riktignok ikkje strikka av meg, -det er rester av kose-villmarksgenseren som "min bedre halvdel" kokte på 70 grader "ved et uhell". Men fått litt nytt liv no då..!). Velsigna å strikke, går fort og er skikkelig fne, -hvertfall med litt pynt. Og so, -ikkje berre at eg er så lett å avlede alt etter ka eg føler for å strikke der og då, -men dei blir liggande ferdig, uten å feste tråder og hekle hempe og uten pynt, som hadde tatt meg en liten kosekveld for alle sammen....! Så hasselen min henger der fortsatt like stakkarslig, med ett enslig hjerte....


Dette er pynta med strassdiamanter, med lim på baksida (Latskapen Lenge Leve).
Har pynta endå ett som står på det dus-lilla-tema-fatet mitt, så kunne eg reise tre veker i havet med *bittelitt* bedre samvittighet ;o)


Har shoppa masse søt pynt som skal på dei på den lokale panduro-butikken, hjerta er strikka i  Drops alpakka, DSA "air" og PT5 sport, på pinner 2,5 og 3. Heklebandet på fat-hjertet er hekla på pinne 2 med "air". Boka eg har brukt er utrulig fin, med masssse gode strikkehjertetips om man er i det hjertelige hjørnet ;o)

 ~ Lykkelita ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar