lørdag 28. september 2013

Et bittelite sett til en bitteliten gutt

Et lite knøtt kom til verden i Harstad nylig, og tenkte at sia ho strikker en del sjøl har ho sikkert ikkje tenkt å strikke undertøy :o)
Mønsteret er fra Strikk til Nøstebarn, i 0-6mnd str. og strikka i ett stykke som sys sm tilslutt.
 
 


Mora kom med "klorevotter" til meg då eg låg på sjukehuset med min første, nåke eg aldri hadde komt på sjøl men dei aller aller minste har jo en tendens til å til enhvertid ligge med hendene opp til ansiktet med bitte små, sylskarpe negler. Så då måtte ho få etpar bitte små i retur :o)




Eg brukte denne mykje sjøl under nattedrakt og innedrakt den første tida, så eg alltid visse dei var varme på brystet. Strikka i Pickles baby merino (utgått) på Pinne 3.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar