lørdag 28. september 2013

Lita jakke til ny, lita jente

Ei venninne skulle ha seg ei lita snuppetulle til, og etter ho såg et fleirfarga ugleteppe ho likte så godt måtte eg jo berre finne på nåke som ikkje var fullt så teppe, ikkje fullt så ugle men kanskje heller fleirfarga :o)




I jakke er det brukt maskeantallet til hentesettet i "strikk til nøstebarn", men uten mønster og greier. Strikka i kvit Drops babymerino, og Mille Colibri Baby fra Lang Yarn (forresten kjøpt under Kjøben-raidet eg hadde i vår) Dei har ikkje repeterande fargeskiftninger i nøsta sine, så armane vart forskjellig farge, men nøsta opp til der det va likast og bestemte meg for at det fikk være bra nok :o)




Og så HATER eg å plukke opp masker til knappestolper, så eg nøsta opp et lite nøste med kvit utenom, og strikka knappestolpen i ett med jakka i perlestrikk. Cluet var å huske på å tvinne trådene med farge og kvit v/begge stolpane, og det gjekk nesten kvar gong. Og med raglan i tillegg var det ikkje mykje montering på denne før den kunne sendes. O'lykke :o)


 
 
Og nok en gang er det faktisk scrapbooking-knappene mine som måtte til pers, -må seriøst kjøpe meg nåken mindre knapper snart, nytter ikkje å fire bokser fulle når dei kun kan passe til plagg i str hest.... :o)
 
 


hadde nesten glømt kor kjekt og fort det går å strikke til sånne små bebisser (dette er ca 6mnd skal være), -kanskje en påminnelse om kor store mine egne holder på å bli.... :o)



1 kommentar:

  1. Kjempe herlig gave :) Gjorde ingenting at ikke armene var like, passet bra :)

    SvarSlett