torsdag 5. september 2013

kluter

Poden har slutta i barnehage og tatt steget opp i skulen (iiik!). I den forbindelse kom eg på i hui og hast at personalet måtte jo få en aldri så liten takk, og løsninga vart kluter. Eg tenkte i mitt stille sinn at det rakk eg no på tre dager, men med to små og masse besøk viste det seg å ikkje komme heilt i boks. Men hadde heldigvis en liggandes fra før (...viste det seg etter et dypdykk...) så då vart dagen redda lell :o)




Desse er strikka i Drops Paris, på pinne 4,5, og med mønster fra garnstudio.
Men då han eine er mann, kunne han nesten ikkje få blondeklut, så då va det på jakt etter en litt meir maskulin utgave... og på verdens mest inspirerandes univers ravelry, fant eg gratis mønster på supermann-klut




......va'kje den kul..?? Nesten så eg skulle strikka etpar til meg sjøl, hehe :o)


 
 
Men ikkje har vi printer til å få printa ut nåken magebelter, og ikkje var det tid eller rom for det heller, så då vart det "gråpapir rundt magen før vi tok'dei me'oss og gikk"
Den røde vart i bomull sport fra sparkjøp, og den beige i fiskebeinsmønster meiner eg vart laga i babybomull.
Det vart i allefall ikkje nåke nips a'la husfyll (som eg e stor motstander av), og at det vart en nyttig ting kan ingen komme fra ;o)

2 kommentarer:

  1. Åh det klut mønsteret var fint, kanskje det blir noe av bomullsgarnet mitt etter som rillestrikkede kluter var bom.. kjempe flotte gaver som nok sikkert ble tatt godt i mot :-)

    SvarSlett
  2. ja, det gikk med 50g til hver, -kan jo velge å strikke de større, men i denne størrelsen passer de veldig godt til alle nøstene eg har berre ett igjen av i hver fargekode. Og mønsteret kommer inn i fingrene fort, -i allefall når en har strikket en tre-fire stk på etpar dager... :o)

    SvarSlett