fredag 14. desember 2012

Helg i havet

Passer bra det er spennande skiskyting på tv'n når en våkner tidlig før nattskift :)
Pulsvarmerane gjorde eg en vri på på den andre, så no må eg strikke en til av kvar sia dei ikkje blir like. Business at usual mao....
 
 
Er egentlig ingen tilhenger av å strikke på større pinner, så det å ta et avbrekk innom et lite prosjekt på pinne 2,5 gjorde godt. Har bl.a. en ufo liggende heime som eg lurer på om eg skal rekke eller gjere ferdig, -en tunika med hette til småttisa. Har ikkje så mykje att og fin blir den nok sikkert, men det er på pinne 5....Lurer på å rett og slett rekke den, og regne ut ny strikkefasthet på 3 eller 3,5. Sært kanskje, men då hadde den i allefall blitt ferdig... ;o)
Litt av grunnen og til at eg endå ikkje har kjøpt nåke fra pickels og, veldig mykje fint men litt for store pinner på det eg kunne tenkt meg. Men sia eg e inne i ei så god handle-trend, lurte eg på om eg skulle gje det et "go" og kjøpe Denne til minsta, -ser for meg den kan bli god til våren/sommaren :o)
Her et prosjekt til Storebror på 2,5 -bestefarsgenseren til nøstebarn i alpakka. Ferdig no, men den kom i bruk før eg rakk å ta bilder. Om eg husker det når eg kjeme heim... :o) Strikka litt lenger enn oppskrifta sa så den går nedpå rompa og varmer. Blir jo mest brukt under dress ute :o)
 
 
God helg alle!
 
~ Lykkelita ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar