søndag 16. desember 2012

nok etpar puls.....type pusete!

Riktignok er dei andre pulsvarmerene ferdig, men det var å få dampet de her ute då før fotoshoot....så i mellomtida har eg spretta det aldeles nydelige garnet eg kjøpte til blodpris heime no, i 100% angora. har en plan i hodet mitt, så får vi sjå om det blir som det var tenkt :) Om det så blir, følger det mønster i et senere innlegg. Ufattelig fluffy, -hadde det ikkje vært så dyrt hadde eg strikka teppe av det...! (og bytta ut garderoben min med kle der alle håra ikkje fester seg fast på... ;) )


var faktisk så deilig at eg sporenreks la inn bestilling på "drømmegenser" hos Pickles, og skyver alle andre prosjekt vekk fra timeplanen for å strikke den....berre håper den er komt i posten til eg kjeme heim!

MEN! til enslik genser burde eg jo hatt et nytt sjal/skjerf, og med utgangspunkt i favorittøyredobbene

 
 Blei det angora og glitter og glam....litt over-the-top kanskje, men trur det kan bli veldig spennande! Farger er jo alltid vanskelig på pc, men er i allefall kryssning mellom petrol og skogsgrønn


Men no er det EM-finale før nytt 12t nattskift, fingers crossed!! :o)

1 kommentar:

  1. EM-finalen ble ulidelig spennende! Ja, den kjolen er så søt! Kunne godt tenke meg å strikke en til. Koselig her på bloggen din!

    SvarSlett