lørdag 28. september 2013

NOK en Dublintur...

Eg tok meg nok en tur til Dublin. Denne turen var jo egentlig planlagt før eg reiste på den første sia eg gav konsertbillettane til kallen til sist jul allerede, men Dublin er rett og slett MIN by, så blir nok en tur igjen neste år og ;o) (aprilturen kan du lese om her)

Det er jo godt en har tråla løypa før, men heller ikkje denne gang rakk eg nedom en anna strikkebutikk eg fann på nettet sist, men når butikken This Is Knit stiller med så mykje snop var det kanskje like greit....denne gangen og... ;o)

For butikken er ikkje stor, men du verden så mykje deilig å gå og knipe på..
 
 

Det er jo ikkje til å komme fra at Debbie Bliss er overrepresentert, men for all del, -nok av andre produsenter å snike på!
Oppe i 2. er det bøker, sittegruppe til strikkekvelder, og der innehaverane springer opp og nøster opp hespene du har kjøpt, så du slepper det sjøl. Fantastisk!



Det er jo så mykje garntyper det finnes der ute som vi ikkje har her heime, bl.a. Scrumptious, en blanding av ull/silke som er berre såååå ufattelig mjuk og glatt....kjøpte tre hesper sist og som eg berre har kosa meg med, men med etpar ekstra i hus trur eg eg skal tør å sprette dei.. ;o)




Og en av mine aller aller beste favoritter, -garnet fra Hedgehog fibres....Håndfarget, så de kommer i DE lekre fargene..! Strømpegarn i 80% ull og 20% nylon, men jeg planlegger skjerf o.l. så de får komme til sin rett. Fargene kommer overhode ikkje skikkelig fram på bildet, -sterke, klare og varierte <3



Nett en flytur heim....(og JA!!! det ER!! lov å ta med pinner på flyene, -overalt!!) (<- etter sikkert over 25 stk har spurt om det på strikkesida berre siste mnd)




For så å ta et blikk over det som vart med heim:



Scrumptious både 4trds og lace, og tre fantastiske hesper fra Hedgehog, og søren til kamera som ikkje klarer fargegjennvinning sjøl i dagslys..!



For denne grønne fargen kommer absolutt ikkje fram skikkelig, dyyyyp og klar grønn med spett av dyp Orange. Og selfølgelig bare ett hespe igjen, så det BØR holde til et sjal..! Finne ei lita oppskrift... :o)



Hespetreet dei brukte der var berre genialt, -nett, lite og enkelt. Og tar overhode ingen plass under lagring! Har kvia meg for å måtte ty til dei i tre, men no slepper eg det :o) Og er virkelig nett oppsatt og, så trenger ikkje "et heilt rom" når en skal nøste. Digg :o)

Men nesten den beste skatten viste seg å være denne boka, "Contemporary Irish Knits"



Etter eg såg modellen av denne jakka utstilt og fikk vite det kom fra denne boka


Måtte eg jo berre ha den, og viste seg at heile boka er berre DEN skatten..! Fleire irske ull-møller (garnprodusenter) er omtalt, og med mønster som er laga og tilpassa den enkelte trådkvalitet fra de forskjellige møllene



...Ikkje det at denne tråden er så lett å få tak i her heime sånn uten videre, og går jo mykje i aranmønster, men er så interessant å lese om den tradisjonen de har hatt der borte lenge, og hvordan de tar vare på den. Og er jo klart meir kjekt å strikke av garn som en nesten kan følge "helt heim" enn importert fra søramerika! Med denne i baklomma kan en jo nesten ta seg en ull-rund-tur i Irland :o)

Og det beste av alt, -håndfargerene har fått sitt eget kapittel, og der dukket både innehaver fra This Is Knit og ho som lager Hedgehog Fibres opp...!



Neste gang skal eg legge meg i selen for å komme meg ned til den andre butikken og, men inntil videre skal eg kose meg med både garn og bok, og ikkje minst konsertopplevelsen vi hadde med Roger Waters og "The Wall"


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar