tirsdag 12. november 2013

Stripete nøstebarndress

Nok ei gåve, -denne gang nøstebarndress i Pickles's utgåtte baby merino. Kjøpte en bønsj med tråd då dei slutta med dette, -no har eg ikkje prøvd den baby merinoen dei har no, men denne her var i allefall tvinna dårlig og delte seg altfor lett. Men dei melerte fargane va kjempefine, og er veldig mjukt, så når "det hele var over" vart jo resultatet bra :o)




Strikka i dobbelt garn på p 4.5, -vart naturlig nok litt tjukkare og større enn originalen då tråden er tjukkare, så vart nok nærmare ett år i str enn 6mnd som den var tiltenkt. Men brukte mine nøstebarndresser fra de var veldig store (og ungane veldig små), -er jo berre armane en egentlig trenger å brette opp når de er så små. Strikka lengre i ryggen og, så satser eg på ho har dress lenge :o)




blir dårlig med utebilder på denne årstida, -mørkt og veldig bløtt som det er, men er i allefall lyseblå og klarblå, med melering. Den lyseblå sees kanskje bedre her




Har skaffa meg vaskelapper til bruk på dei ullkleda som kan vaskast i maskin. Men på desse plagga som skal brukes til småtasser som ligger mykje syr eg dei ikkje inn då eg ser for meg dei fort kan gnage og begynne å klø. Men så lenge mora får det med seg holder det vel lenge å legge den ved slik....?? :o)



Pakka, og med blå sløyfe, for lengst avsendt til Karmøy <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar