søndag 17. februar 2013

Et lite eksperiment og delvis feilslått garnbestilling...

Nok en garnpakke er komt i hus (bombe) og denne gang var det gull og glittertråd som fant veien. MEN! Gulltråden eg skal bruke til litt hjertebestillinger var ganske matt beige, og dei "små" hespene med glittertråd viste seg å ikkje være så små....her har eg no gønn og lyseblå glittertråd til min døyande dag! Sånn går det når en berre ser på bilder og ikkje leser det med liten skrift....Hadde nett funne glittertråd på ebay, men der kosta en bitteliten spole nesten 200kr, så når eg kom over desse hos Yarn paradise var det berre å putte i handlekorga, uten å legge merke til at dei var NÅKE større enn dei knøttisane eg fant først....Jaja, meir et lagringsproblem enn nåke anna :o)
 

LITT tråd her ja.....Og ikkje so særlig glitrande gull...(legg merke til at det går opp i str. "cone" når dei blir så store ;o) )


Men rart med det, -ligger no der i synsfeltet og i kombinasjon med nye og foreløpig uprøvde karbonpinner _måtte_ eg berre ta et avbrekk og prøve..... Fant en gulltråd som eg kjørte i lag med, men den hadde liten/ingen effekt. Men vart bedre enn forventa, og kanskje det va like greit at den ikkje va så veldig, veldig glitrande? Hadde kanskje blitt litt "jul"... Og pinnane va fantastiske!!! hvertfall til slikt røtagarn å strikke med så det here va <3


......Og må sei eg sliter litt med ull/bomullstråden fra geilsk.... når glattstrikkdelen tok over viste det seg at den er så ru at den truer med å bli patentmaske for kvar maske en strikker, og dermed et ork en må følge med på heile tida. Og ikkje så lett å få det jevnt heller når tråden ikkje glir...Og med tanke på at den er litt stiv, måtte eg berre bløyte den for å sjå om den blir så mjuk at det e verdt arbeidet. Så passa bra vi skulle på Karsten og Petra-Kino, så denne fekk seg en vask/tørk i mellomtida


Den skal jo liksom "åpne sig op" når en skyller det, og ganske riktig, -har laga en tynn strek omtrent så langt som den er vaska, der garnet virkelig folda seg litt ut og vart betraktelig mjukare. Takk og lov. Så sjøl om det ikkje vart blankare, valgte eg å fortsette, og satse på at litt utfoldelse, vask og damping demper det at strikken ikkje blir så jevn.


Og litt synd er det med dette garnet, for fargen er så fin og ull/bomull er jo en super sommerkombinasjon, at eg gjerne skulle strikka en modell fra det rykande ferske nye heftet fra favorittdesigneren Lene Holme Samsøe i dette garnet.... Sjå kor lekkert! (er en av dei som feller pladask for flotte bilder)



Søndag, og tur til Porsgrunn på kurs står på plakaten for dagen/morradagen :o)
 
Fortsatt god helg alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar