tirsdag 12. februar 2013

tre vekers produksjon i havet

Tre veker "til sjøss" er endelig over, og i morra kjeme helikopteret og tar meg med heim. Når en ser på produksjonen som ha blitt på desse vekene ser en at det er ikkje mykje fritid en har, når alt av jobbe, ete, sove, trening og møter er overstått. Clara'en min kom eg ikkje lenger på i mangel av mindre rundpinne, dei sjøgrønne pulsvarmarane er fra PT design, og mangler fortsatt en picotkant og trådfesting. GELSOMINA pulsvarmerene er jeg snart ferdig med en, -et møysommelig tålmodighetsarbeid i fletting. Blir veldig fint, men ikkje akkuratt et tv/reising arbeid....
Stella har eg komt litt lenger på, og som den første-gang-å-strikke-med-to-tråds-patent var eg ikkje klar over at kjolen vart ensfarga på innsida og. Så kan eg velge når eg kjeme litt lenger opp om den skal være orange eller spraglete... ;o)


Gelsomina i solnedgang i havet, -siste for dinna gang.
Strikka på p 2,5 med Drops Alpakka. Trur eg kjeme til å velge et garn som ikkje "loer" (meir som mercerisert) neste gang, så mønsteret virkelig kjeme til sin rett.

 
Her e det full pækkings i dag, i lag med bittelitt frokost og te. Når eg går av nattskift i morra tidlig e det berre å stupe rett til køys og få seg fire timer på auget, -snur litt lettare når en kjeme heim då.
 
 
Min "heim" dei siste tre vekene.
Men no e det ordentlig heim til mann og barn. Ikkje so mykje strikking då, men satser på det blir no litt.... MÅ få ferdig en Clara til :o)
 
God kveld / natt alle, -her et stemingsbilde fra sist det var fullmåne her i havet.
Reine landsbyen med alle plattformane i horisonten, -godt å vite vi ikkje e aleine :o)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar