søndag 3. februar 2013

Hekla kjoler

Då eg fekk førstemann var det nåken venninner som fekk sine første jenter. Dei ønska seg en SLIK kjole, og eg hekla fullt sett med kjole, jakke og lue til begge to. En i rødt, og en i lyng

 
....Den røde jakka, og luene fant eg ikkje i farten den gangen bildene blei tatt, men er i omløp en plass. -Tok i allefall tid, og sjøl om jentene vart såå fine lova eg meg sjøl eg aldri skulle lage denne kjolen/settet igjen.
 
MEN!
Saken e jo den at ho med den lyngfarga kjolen brukte den kjempemasse, og sia den var hekla i 3/4 år (og var i bruk sia før dei var et år meiner eg å huske...) må den jo tilslutt bli for liten. Og så kom det et ønske om en ny, og når plagg blir så mykje brukt som denne så e det jo berre kjekt!
Mora dura avgårde, og i posen en dag låg det flott mørk dongeriblå tråd og venta.
 
 
 
Denne jenta er ganske lang, og sia oppskrifta i utgangspunktet berre går til 3/4 år (ho e no 5 1/2) vart det lagt til etpar ekstra staver i bredden, og ellers rett og slett hekla skikkelig lang. Er jo så tøyelig at den berre kryper oppover, så satser på ho kan ha den nåken år.
Vart i allefall godt mottat forsto eg, skal spør en dag om eg får ta bilde av ho :)
Alle e hekla i Drops Alpakka, hjertet etter oppsrift fra TPS (Tilpasses På Stedet).
Og det må seiast, -den lyngfarga kjolen e utrulig mykje brukt og vaska, og når eg no arva den til mi snuppeline ser den nesten ikkje brukt ut! Den tråden har jammen holdt seg godt, med nesten ikkje nupper eller slitasje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar