onsdag 6. februar 2013

Stella og Clara

 Å sei at minsta har mange kjoler er tidenes underdrivelse. Med strikkande mor og farmor, og et søskenbarn etpar år eldre som berre lesser alt inn til oss etterkvart som ho vekser ut i av det, skulle ikkje tytto fryse dei kommane fire åra hvertfall....Men så va det STELLAS STRIPEKJOLE fra Pickles då... Sist eg strikka patent lova eg meg sjøl at aldri meir, men med berre etpar klikk låg denne i posten, og so va det berre å hive seg rundt...Litt snurt for at det står i oppskrifta at en skal bruke 80cm rundpinne, men det vart vel kort på dei første rundane så måtte strikke 4-5m og så dra dei heilt rundt for kvar gang. Så neste gang skal eg være bedre forberedt og ta med meg ALLE rundpinnane mine på jobb...!
 
 
 Valgte den sommerlige fargen "hanna", men ser det blir ganske små kontraster så er ikkje sikkert bunnfargen kjeme til å vise så mykje... Får strikke litt til og sjå. Pickles Abuelita 3tråds på p 4,5.
 
Her er snuppelina for etpar år sia i en kjole besta strikka til meg. So artig å kunne ta slikt fram igjen! Men er jo i ca 1år, så holdt jo berre ei stund. Og stor var sorgen, for e jo liksom "besta" sitt mønster....Mamma meinte besta hadde funne mønsteret i et Hjemmet på 70-tallet, og eg har lett i blogger, på nett og i det meste av gamle blader eg har komt over. Og plutselig en dag, på bloggen til MED PINNER OG GARN, var den...! Og med et mønster med et navn var det jo berre å sette nasen mot USA og bestille! (rart man må bestille et dansk mønster derfra men...)
 

Får berre bestille mønster med garn, men fair enough, -hadde ikkje dei fått solgt produkta sine hadde ikkje vi fått hverken mønster eller garn heller. Likte i utganspunktet ikkje dette garnet, men var no det som vart med meg ut her med tanke om å prøvestrikke kjolen (første gang eg strikker etter engelsk mønster). Er litt meir grålilla enn på bildet, og hadde nok valgt en 1/2 til 1 pinne mindre hadde eg rukke å prøvestrikka før eg reiste på jobb. Men no blir den på pinne 3,5. Garnet er rimelig stivt, så håper virkelig det blir mjukare ved vask.


Ellers går det i nattskift denne turen, og med sopass ruskevær ute at det e begrensninger på arbeid blir det litt tid til å studere alle dei flotte bloggane rundtom....Og det igjen kan fort bli dyrt!
Hadde ei stund sjølpålagt bloggforbud for en blir jo så inspirert!! Det var det som skjedde no og, for det vart det bestilt garn fra HOLST i danmark etter at RARE RUSK viste fram tråden i dei flotte vestane sine, boka TREKANT- OG LANGE SJAL fra island vart bestilt etter eg såg alle dei fantastisk flotta sjala til LIV på bloggen hennas, i tillegg til masse mønster på Ravelry, og etpar bøker og endå litt ekstra garn. For ikkje å snakke om Etsy, -har lenge grua meg (Les: "grua" meg) til å gå inn der og kikke, og ganske riktig, -før eg visste ordet av det er på vei endel ûberskjønne knapper. Jaja.
 
Men oppi det heile har eg blitt medlem av STRIKKEBLOGGER, så då får eg jo vist fram herligheten endå bedre etterkvart....So fekk eg forsvart dei kjøpa og ;o)
 
 ~ Lykkelita ~

1 kommentar:

  1. Virker som en veldig grei jobb..mye strikketid!:) (og mye tid til å shoppe tydeligvis;) Spent på begge kjolene! tenkt på å strikke stella lenge men hørt den ikke er så gøy strikke..så får se:)

    SvarSlett