torsdag 7. februar 2013

Litt tøfler

Eg er vel ikkje den mes ihuga tøffelstrikkeren, men etpar har det en tendens til å bli...
Dette er prinsessetøflene til MARTE HELGETUN, dei vart nappa ut av vaskemaskina etter toving før eg fekk pynta dei med litt bling :o) Strikka i alpakka fra DSA og tova, -hadde en skikkelig dårlig tove-erfaring med alpakka etter nåken votter eg prøvde meg på, men heldigvis vart desse skikkelig bra! (sjøl uten bling :) )
 


Babytøfler fra boka "strikk til nøstebarn",- desse har eg strikka _mange_ av då dei sitter godt på foten og dei små ikkje klarer å sparke dei av seg. Strikker dei stort sett i alpakka, og desse har fått seg kvar sin knapp til pynt fra knappelageret



Venninna mi e i kategorien "den som har alt". Så då ho i høst klaga på at tøflene eg hekla til ho for litt sia va oppbrukt vart den julegava løyst! Vart fire par som reiste nedover, -alle fire etter mønster fra garnstudio. Dei to fremre e strikka og hekla i Drops Eskimo, dei to bakre i Naturgarn fra Coop.
Er alltid like spent når tova-ting kjeme ut av maskina kor det har gått... (ref. hendelse med alpakka-vott...:) )

 
 
Dei brune fekk på seg en heklablomst før toving
 
 
kjekt å kunne gi vekk en slik kurv når en veit mottager setter så pris på det!

Og med det runder vi av jula for i dag, -no venter nok et nytt nattskift i havet.
Her er en av supplybåtane på vei med lørdagsbiffen vår :)
 
 

3 kommentarer:

  1. Två fina himmelska bilder du har en på natten och en på kvällen. så fint.
    Ha en fin helg
    Kram Meta

    SvarSlett
  2. what an exquisite photo of water and sky!

    SvarSlett
  3. Thanx, until I create a blog just for weatherpictures I will publish some of them in inlays maked as "havsvær" :-)

    SvarSlett